Klantenservice

Bestellen

Een product bestellen is heel gemakkelijk en veilig. We hebben de stappen hieronder in het kort uitgelegd. Mocht u toch problemen ondervinden tijdens het bestelproces, dan helpen wij u graag verder via het contactformulier of de Live Chat.

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.

Stap 2: U bent nu in de winkelwagen. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik op ‘Doorgaan naar kassa’ om af te rekenen. Wilt u meerdere artikelen bestellen klik dan op ‘Verder winkelen’.

Stap 3: U bent nu bij het venster ‘Afrekenen’. Vul uw gegevens in en kies uw betaalmethode. Creëer eventueel een account om uw bestellingen later te kunnen bekijken of in de toekomst sneller te kunnen bestellen. Klik dan op ‘Plaats bestelling’; u wordt nu doorgestuurd naar de door u gekozen betaalwijze.

Stap 4: Volg de stappen om de betaling uit te voeren, na de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Betalen

Kies de meest efficiënt en veiligste manier om uw bestelling te betalen. Wij bieden u alle gangbare betaalmethoden:

Via MultiSafePay
iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Maestro, Visa, MasterCard, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en DIRECTebanking.

iDEAL
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland, namelijk ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Bankoverboeking
In dit geval wordt het bedrag overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Uw ontvangt vanuit het MultiSafepay-systeem een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverboeking correct te laten plaatsvinden. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Maestro
Eenvoudig en snel online betalen via Maestro, voor klanten die beschikken over een bankpas met het rood-blauwe Maestro-logo.

Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in Creditcards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen.

MasterCard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcardnetwerk en te vergelijken met Visa. Klanten met een MasterCard kunnen gemakkelijk online producten aanschaffen. Zij kunnen met een MasterCard snel en efficiënt betalen.

Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België, te weten Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

GiroPay
Giropay is een online betaalplatform van de Duitse banken. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

SofortBanking (voorheen DIRECTebanking)
SofortBanking is een online Europees betaalplatform, dat niet afhankelijk is van een bepaalde bank. Dè betaalmethode voor 45 miljoen klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België die op deze manier veilig en snel betalen.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Femitique.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Femitique.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 500 Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor Femitique.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

PayPal
PayPal is een makkelijke, veilige en snelle manier om online te betalen.

Verzendingen

Voor 18.00 uur besteld op werkdagen, is de volgende dag in huis. Bestellingen in het weekend en feestdagen worden de volgende werkdag verzonden. Bestellingen worden wereldwijd verzonden, zie  de onderstaande verzendkosten.

Nederland:
Standaard Verzending € 0,-
GLS FlexDelivery - Express verzending (met traceercode) € 3,95 (Parcelshop GLS)

Europa:
Standaard Verzending (3-8 werkdagen): € 0,-
Express verzending (met traceercode) € 4,95

Wereldwijd:
Standaard Verzending € 16,-

Retourneren / Ruilen


Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht artikel of is de maat niet goed? Dan kunt u uw bestelling probleemloos binnen 14 dagen na ontvangst retourneren/ruilen. De artikelen dienen in oorspronkelijke staat te worden teruggestuurd; ongebruikt, onbeschadigd en in de originele productverpakking. Retouren die niet aan deze eisen voldoen, Kunnen helaas niet worden verwerkt. Gebruik bij voorkeur de achterzijde van de meegeleverde pakbon of een kopie van uw digitale orderbevestiging. Indien u een handgeschreven briefje maakt dient u deze te voorzien van uw bestelnaam en duidelijke omschrijving.

U kunt het product retourneren naar:

Ipirio.nl
t.a.v. Klantenservice
Postbus 169
1560AD Krommenie
Nederland

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de fout door ons is veroorzaakt. Wij zullen in dit geval de gemaakte kosten aan u vergoeden.

Uw retour dient compleet, niet gedragen en onbeschadigd te zijn met de artikelkaartjes er nog aan. Artikelen waar rook- c.q. etensluchten aan zitten, kunnen wij niet terugnemen. Wij verzoeken u vriendelijk om - uit hygiënisch oogpunt - bij het passen van een slip, een eigen broekje te dragen.

Tip: Veel van onze bestellingen passen door de brievenbus u kunt dan kiezen voor een brievenbuspakket van PostNL, dit bespaart aanzienlijk op de retourkosten.

Klantenservice

Telefoon:
+31 (0)20 369 01 01 (lokaal tarief)

Openingstijden Telefonische Klantenservice:
Maandag - vrijdag 12.00 - 16.00 uur
Zaterdag en zondag: Gesloten
Feestdagen: gesloten

Per post
Femitique
Klantenservice
Postbus 169
1560AD Krommenie

Femitique is geregistreerd in het handelsregister onder nummer 572.890.50. Btw-nummer: NL852518158B01.