Uw winkelwagen

Voor 23.30 uur besteld, vandaag verzonden!*
Gratis verzending* boven €75,-
Officiële site van Linorie

14 dagen bedenktijd!

FAQ

Vraag en antwoord.

Femitique heeft alle veelgestelde vragen op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.

Kies de meest efficiënt en veiligste manier om uw bestelling te betalen. Wij bieden u alle gangbare betaalmethoden:

Via MultiSafePay
iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Maestro, Visa, MasterCard, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en DIRECTebanking.

iDEAL
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland, namelijk ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Bankoverboeking
In dit geval wordt het bedrag overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Uw ontvangt vanuit het MultiSafepay-systeem een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverboeking correct te laten plaatsvinden. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Maestro
Eenvoudig en snel online betalen via Maestro, voor klanten die beschikken over een bankpas met het rood-blauwe Maestro-logo.

Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in Creditcards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen.

MasterCard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcardnetwerk en te vergelijken met Visa. Klanten met een MasterCard kunnen gemakkelijk online producten aanschaffen. Zij kunnen met een MasterCard snel en efficiënt betalen.

Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België, te weten Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

GiroPay
Giropay is een online betaalplatform van de Duitse banken. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

SofortBanking (voorheen DIRECTebanking)
SofortBanking is een online Europees betaalplatform, dat niet afhankelijk is van een bepaalde bank. Dè betaalmethode voor 45 miljoen klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België die op deze manier veilig en snel betalen.

Multifactor – Achteraf betalen (Nederland)

Femitique biedt u naast de vertrouwde betaalmogelijkheden als iDEAL, Visa en Mastercard ook de betaaloptie ‘Betaal Na Ontvangst’. Let op: Wij brengen voor deze betaalmethode €2,95 in rekening voor de administratieve afhandeling en de creditcheck tijdens het plaatsen van je bestelling. Dit bedrag dient ten alle tijden betaald te worden ook als u uw bestelling retourneert.

Bij de betaaloptie ‘Betaal Na Ontvangst wordt de financiele afwikkeling van de digitale factuur overgenomen en afgehandeld door MultiFactor, een dochteronderneming van Multisafepay. De betalingstermijn is 14 dagen. De maximale waarde van de bestelling mag niet hoger zijn dan € 300,00. Indien de waarde van uw winkelmandje boven dit bedrag uitkomt, wordt deze betaaloptie binnen de online kassa niet getoond.

AfterPay – Achteraf betalen (België) 

AfterPay voert voor Femitique.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

PayPal
PayPal is een makkelijke, veilige en snelle manier om online te betalen.

Nederland: Standaard Verzending € 1,95 – (GRATIS verzending boven de € 75,-) Express verzending (met traceercode) € 3,95 Afhaalpunt – € 3,95 Europa: Standaard Verzending (3-8 werkdagen): € 4,95 Express verzending (met traceercode) vanaf € 4,95 (Zie berekening in de winkelwagen) Wereldwijd: Standaard Verzending € 16,-

We willen u graag helpen bij uw bestelling, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling telefonisch te doen. Wel kunnen we u telefonisch of via de live chat helpen bij het bestellen. Ook hebben we in 4 simpele stappen een korte uitleg hoe u gemakkelijk en veilig kunt bestellen. Bestellen is 100% veilig via SSL en MultiSafePay.

<strong>Stap 1:</strong> Selecteer bij de meeste artikelen de maat en kleur en klik vervolgens op ‘In winkelwagentje’.

<strong>Stap 2:</strong> U bent nu in de winkelwagen. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik op ‘Doorgaan naar kassa’ om af te rekenen. Wilt u meerdere artikelen bestellen klik dan op ‘Verder winkelen’.

<strong>Stap 3:</strong> U bent nu bij het venster ‘Afrekenen’. Vul uw gegevens in en kies uw betaalmethode. Creëer eventueel een account om uw bestellingen later te kunnen bekijken of in de toekomst sneller te kunnen bestellen. Klik dan op ‘Plaats bestelling’; u wordt nu doorgestuurd naar de door u gekozen betaalwijze.

<strong>Stap 4:</strong> Volg de stappen om de betaling uit te voeren, na de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Binnen enkele minuten na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Heeft u de orderbevestiging niet ontvangen? Kijk dan eerst in uw Spam / Reclame / Ongewenst-mappen of gebruik de zoekfunctie in uw mailprogramma! Markeer de ontvangen e-mail als “gewenst” om op de hoogte te blijven van uw levering! Mocht u de orderbevestiging niet aantreffen in uw mailbox bekijk dan of de betaling is voltooid en of u uw email-adres correct hebt opgegeven. Mocht u geen orderbevestiging hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.
De verzendmail en uw Track&Trace ontvangt u nadat uw bestelling uit ons magazijn zijn opgehaald door de vervoerder, het kan vervolgens een aantal uren duren voordat de Track&Trace ook daadwerkelijk wordt geactiveerd en voor u zichtbaar wordt. Heeft u instructies of vragen over de levering van uw pakket dan kunt u contact opnemen met de vervoerder.

Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht artikel of is de maat niet goed? Dan kunt u uw bestelling probleemloos binnen 14 dagen na ontvangst retourneren/ruilen. U krijgt dan het nieuwe gewenste artikel of uw aankoopbedrag retour. De zending dient u in de originele of andere deugdelijke verpakking te verzenden. Bij deze zending kunt u het formulier toevoegen uit uw digitale orderbevestiging of een handgeschreven briefje met uw bestelnaam en of u wilt ruilen of retourneren.

U kunt het product retourneren naar het onderstaand adres of u kunt gebruik maken van het aankopen van een retourlabel:

Linorie
t.a.v. Klantenservice
Dorpsstraat 1029-B
1566JD Assendelft
Nederland

Volg onderstaande stappen voor een snelle retour verwerking via Online Retourlabel:

1. Ga via de knop Online Retourlabel naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres.
2. Doorloop alle stappen.
3. Geef het pakketje af bij het gekozen postkantoor.
4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst terugstorten.

Online Retourlabel

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de fout door ons is veroorzaakt. Wij zullen in dit geval de gemaakte kosten aan u vergoeden. We adviseren uw bestelling te retourneren met een track&trace (PostNL brievenbuspakket of pakket). De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat Femitique niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Bij het niet of onvoldoende frankeren van uw retourzending zijn wij genoodzaakt de kosten van het retourneren af te halen van het door u te ontvangen retourbedrag.

Uw retour dient compleet, niet gedragen en onbeschadigd te zijn met de artikelkaartjes er nog aan. Artikelen waar rook- c.q. etensluchten aan zitten, kunnen wij niet terugnemen. Wij verzoeken u vriendelijk om – uit hygiënisch oogpunt – bij het passen van een slip, een eigen broekje te dragen.

Tip: Heeft u het pakket in een brievenbusdoos ontvangen? Dan kunt u kiezen voor een brievenbuspakket van PostNL bij uw retour, dit bespaart aanzienlijk op de retourkosten.

Heeft u na 7 werkdagen nog geen automatische email van uw retour verwerking ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Eerst uw product ontvangen, bekijken en dan pas betalen? Het is mogelijk voor klanten in Nederland en België met Multifactor en AfterPay! Femitique verstuurt de bestelling en u ontvangt een e-mail van AfterPay of Multifactor met de factuur en betaalgegevens na ontvangst van uw pakket. U heeft daarna 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien.
Op de dag van verzending van uw bestelling ontvangt u van GLS een automatisch gegenereerde E-mail met Track & Trace nummer. Zodra u de e-mail van GLS met informatie over het pakket ontvangt, kunnen de bezorgopties worden bekeken. GLS laat weten wanneer de bestelling waarschijnlijk aankomt. U kunt dan bepalen of u het pakket op die dag wilt laten bezorgen of een andere bezorgoptie wenst. Een wijziging doorgeven is heel eenvoudig: een klik op de link in de e-mail geeft rechtstreeks toegang tot de bezorgopties voor het pakket:
  • Bezorging op hetzelfde adres op een bepaalde datum binnen een specifiek tijdvenster van drie uur
  • Bezorging bij een GLS PakketShop (Keuze uit +/- 620 Pakketshop in Nederland)
  • Afhalen bij een GLS-depot
Heeft u een opmerking over een artikel (verkeerde ontvangen) of is een artikel defect? Neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice, dit kan per e-mail (info@femitique.nl), telefoon of live chat. We zullen dan in eerste instantie het probleem op afstand met u proberen op te lossen. Indien u een artikel retourneert zonder eerst contact met ons op te nemen dan vervalt uw recht op het eventueel vergoeden van de verzendkosten.
U kunt contact opnemen met Femitique per e-mail (info@femitique.nl), per post of Live Chat via Whatsapp. Per post Femitique Klantenservice Dorpsstraat 1029-B 1566JD Assendelft Nederland Femitique is geregistreerd in het handelsregister onder nummer 90766822 Btw-nummer: NL004843592B30

Het kan zijn dat uw retour reeds bij ons in het magazijn is aangekomen en dit zichtbaar is op uw Track&Trace. Zodra uw pakket door ons wordt verwerkt krijgt u automatisch een email over de afhandeling. Dit kan ongeveer 1-4 werkdagen duren, na ontvangst van uw retour. Uw geld wordt na verwerking binnen 1-3 werkdagen gecrediteerd op de rekening waarmee u heeft betaald.

Heeft u na 4 werkdagen nog geen reactie van ons ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

 

Indien u op maandag t/m vrijdag voor 23:30 uw bestelling doet, heeft u het product de volgende dag in huis. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag verzonden! Bestellingen op feestdagen worden de eerst volgende werkdag verzonden. In geval van overmacht (bijvoorbeeld een foutsortering bij de vervoerder) of een technische storing kan het voorkomen dat uw bestelling later wordt bezorgd. Aan de bezorging kunnen geen rechten worden ontleent. U kunt uw bestelling indien deze niet op tijd wordt geleverd weigeren of retourneren. We zullen dan spoedig uw bestelling crediteren. We doen er in elk geval alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk weer bij u te krijgen.

Wadden: 1-2 dagen.

België: 1-2 werkdagen met Express en 3-8 werkdagen via gratis standaard verzending.

Vraag en antwoord

Wij staan altijd voor u klaar.
Klik hier voor de meest gestelde vragen

Betaalmethodes

Ipirio keurmerk